19 Şubat 2011 Cumartesi

Nişastalı Kek


İyi hafta sonları :)
Bugün İzmir yağışlı, kapalı bir hava var.
Eşim ve oğluşum önce baskete gittiler sonra da basketten bir arkadaşına birlikte vakit geçirmek için gittiler.

Ben de evde kaldım. Tarif eklesem mi eklemesem mi diye düşününe düşüne bu saat oldu. Aslında tarif eklemek istiyorum ama üzerimde nasıl bir atalet var anlatamam.
Uzun zamandır dinlenemedim sanırım bu yüzden de hiçbir şey yapasım yok:)

Hatta sevgili eşim akşama ton balıklı salata ve fırında elma dilim patates var diye gelecek, lakin hiçbir şey yapamadım. Son dakika kalkıp yaparım umarım:)

Ve hadi Figen 10 dk ayır ve yaz şu tarifi dedi iç ses:)





Bu keki geçtiğimiz Pazartesi günü yaptım.
Yemekvebiz yahoo mail grubumuzda paylaşıldı bu tarif.
Sevgili Burcu cum yazdı sağ olsun.

Eh nişastanın keklerde nasıl bir sonuç doğuracağını biliyorum, yumuşacık olur.
Bu tarifte de 1 su bardağı olunca ve grubumuzda hemen yapıp beğenenlerin de yorumu “ kurabiye gibi çıtır ve kırılgan bir kek oldu “ olunca tarif hemen ayrıldı ve hatta yapıldı:)

Fotoğraflardan da görebileceğiniz gibi keki kalıptan çıkarma aşamasında kırdım:)
Daha doğrusu öyle güzel koktu ki kek henüz tam olarak soğumadan ılık olarak çıkarmak isterseniz karşılaşacağınız sonuç aşağıdaki fotoğraf gibi olacaktır aman diyorum.

Ayrıca oğlum gibi vanilyalı ya da en fazla havuçlu kek seven bir yavrunuz varsa durmayın yapın.
Ulus aynen şöyle dedi “ hımmm evet çok başarılı beğendim” !!!

Devamı »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...