22 Şubat 2011 Salı

Nutellalı Kek - Bloglardan Denemeler


Nutellalı Kek

Bu keki sevgili Mine’nin sitesinde okuduğumda tam benlik demiştim.
Ve notumu almıştım.
Dün nasıl bir kek yapsam diye düşünürken aklıma geldi, tam sırası dedim:)
Bugün Zeynep, Ebru , Elvan ve 3 arkadaşım daha bana kahvaltıya geldiler.
Bu keki onlar için dün yaptım ve sonuçtan çok memnun kaldım.

Öyle ki dün keki kesip tadına bakınca hele ki sıcak sıcakken bir dilim kesmedi:)
Velhasıl ev halkına bıraktım o keki ve gece bir kek daha yaptım:)


Bugün gelen arkadaşlarım da beğendiler.
Benim favorilerim arasında yerini aldı bu kek.
Zira hem malzeme konusunda sıkıntı yok kolay malzemeler hem de yapım aşaması çok pratik.

Ulus çok sevdi bu keki, yani ara ara pişecektir demek:)

Devamı »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...