16 Şubat 2011 Çarşamba

Mikrodalga - Minik Kabak Salatası


Mikrodalga fırında pişenlere ilave bir tarif daha. 

Daha doğrusu tarif de değil pratik bir yöntem daha diyelim.

Pazara gittiğimde minik kabakları görünce dayanamıyorum hatta bazıları çiçekleri ile birlikte satılıyor burada

oohhh mis gibi Kabak Çiçeği Dolması da yapıyorum hemen.


Bu minik kabakları yıkadıktan sonra mikro kabıma koyuyorum üzerine de azıcık su ilavesi ile mikrodalga fırında ortalama 5-7 dk içinde hazır oluyor.

Hemen çıkarıp süzüyorum ve hemen sosu üzerine döküyorum.

Sos;  Zeytinyağ, tuz ve sarımsak karışımı. 
Varsa sızma zeytinyağ süper olur.

Limonu son aşamada yerken sıkıyorum ki rengi kararmasın.

Bu kadar:)

Zeytinyağ demişken sizinle bir link paylaşmak istiyorum.

Çok sevdiğim bir dostumun hiç bir katkı kullanmadan İzmir in Seferihisar Gödence köyündeki Zeytin arazilerinde eşiyle birlikte kendi elleriyle, emekleriyle yetiştirdikleri zeytinlerden yaptıkları yağları bir yiyebilmenizi isterdim.

Markaları Divolio. Buradan takip edebilirsiniz şimdilik.

Ayrıca Facebookta da sayfaları var.Blogdan facebook baglantılarına ulasabilirsiniz.

Soğuk sıkma, sızma veya yemeklik yağları var ve hepsi de harika…

Bence bu ülkede bu yağları tüketebiliyor olmak büyük bir şans.
Kıymetini bilmeliyiz bence.

Ben ki yumurta kavururken bile zeytinyağı kullanıyorum.

O soğuk sıkma yağa baharak ekleyip ekmeğinizi banacaksınız ve mest olup öylece damağınızda kalan tadın keyfine varacaksınız:)


Hepinize afiyet olsun,
Figen Karavaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...