14 Şubat 2011 Pazartesi

Sütlü İrmik Helvası - Hayırlı Kandiller


İrmik helvasının yapılışı insanları tedirgin ediyor, hep arkadaşlarımdan bunu duyuyorum.
Oysa çok kolaydır belki bir kere mutfağa girip denemek gerekiyor. Sonra el alışıyor ve aslında çok zor olmadığını görüyorsunuz.

Ben de bugün kandil olduğu için mutfağa gidip hemen sütlü irmik helvası yaptım.
Ve yaparken de adım adım tüm aşamalarını çekmeye gayret ettim.
Ki ilk kez yapacak olan arkadaşlarımız daha rahat olsunlar önlerine çıkacak aşamayı bilsinler:)



Tarif eski tarifim 2005 yılında yayınladığım şekli burada.
Ama fotoğraf yeni, yani güncelleme de denebilir.
Ve yapım aşamaları eklenmiş olarak blogda yerini aldı.
Herkese hayırlı kandiler dilerim.
Dualarımız kabul olsun inşallah…

Tarif ve yapım aşamaları için devam ediyoruz.

Devamı »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...