16 Aralık 2010 Perşembe

İMZA GÜNÜ –İtalyan Aşkı – GOURMAND ÖDÜLÜ

“İtalyan Aşkı” durmuyor! Ödüle koşuyor!

Sevgili arkadaşlarım Zeynep ve Binnur’un ortak çalışmasından doğan “İtalyan Aşkı” Yemek Kitabında gurur verici gelişmeler var.

Daha önce size buradan hem tanıtımını yapmıştım hem de o dönem satış listelerinde ki yerini yazmıştım. 
Maşallah satışlar gayet iyi:)

Yanısıra gelen başka bir güzel haber daha var,

Yemek kitaplarının Oscar’ı sayılan Uluslararası Gourmand Ödülü’ne aday oldu İtalyan Aşkı.

İtalyan Aşkı  “Akdeniz Mutfağı” dalında Türkiye’de 1. seçilmiş!

Ve İtalyan Aşkı bu birincilik ile 3 Mart’ta Paris’te yapılacak Gourmand World Cookbook Awards'ta, "Best Mediterranean” (En İyi Akdeniz Kitabı) ödül töreninde diğer aday kitaplarla yarışacak. 
Ülkemizi temsil edecek.

Diliyorum ki; 3 Mart’ta, Paris’te, Ödül Töreninde “İtalyan Aşkı Akdeniz Mutfağı Dalında 1. seçilmiştir” anonsu duyulsun!:)

Ayrıca, bugün İmza günü var!

17 Aralık 2010 da
Saat 17.00 de
Alsancak D&R mağazasında
Zeynep Braggiotti "İtalyan Aşkı" nı imzalayacak.

Henüz kitabı almadıysanız, alamadıysanız ve İzmir deyseniz sizi D&R Alsancak ta bekliyoruz:)

Ben de yarın orada olacağım inşallah…
Ben imzayı kapmıştım ama olsun fazla imza göz çıkarmaz değil mi·?

Yolunuz açık olsun Zeynep cim ve Binnur cum.
Paris ten bize birincilik getirin emi!

Figen,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...