15 Aralık 2010 Çarşamba

ÖZSÜT ATÖLYE de Lezzetler...


İzmir’li Bloggerlar bir Özsüt Etkinliğinde daha beraberlerdi.
İlk Özsüt buluşmamız yaz ayarlındaydı, buradan okuyabilirsiniz.

Fakat bu kez tadım yapılacak lezzet tatlı değildi. Özsüt Atölye’nin bir birinden lezzetli sıcak yemekleriydi. Hoş ben zaten müdavimlerindenim severim Atölye’nin yemeklerini ama dün gece daha önce denemediğim lezzeti denedim.
Mine hanımın önerisi ile; PASTA DA VINCI, kurutulmuş domates, soğan, mantar, parmesan peynir, krema ve beyaz şarapla sotelenmiş tavuk parçaları ile Atölye de el yapımı fettucini makarna.
Nasıl ama:)Anlatımı bile ihtişamlı değil mi?
Resmini de eklesem buyurun…

 










Benim sevdiğim tatları bir araya getirmişler, kurutulmuş domates, krema, parmesan:)
Daha ne olsun:)

Yine bilmediğim detayları öğrendim bu sohbette.
·       Mesela evlere servis varmış.
·       Pizzalarını daha evvel denememiştim, oysaki oldukça başarılı idi ve lezzette harikaydı.
·       Pizza taban hamurunu da kendileri Atölye de yapıyorlarmış.
·       Servis sırasında sunulan tüm ekmek çeşitlerinin orada yapıldığını.
·       Makarnalarının tamamının el yapımı ve Atölyede yapıldığını.

Ben dün gece çok keyif aldım, sevdiğim ve özlediğim blogger arkadaşlarımı da bu vesile ile görmüş oldum ve sakin ortamda bol bol sohbet edip kahkaha attık:)

Dün akşam bizi Atölye de ağırlayan Mine Hanıma ve Fevzi Beye teşekkür ederim.
Ve kibar servis personeline de:)

Yeni etkinliklerde görüşmek üzere…
Figen Karavaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...