24 Temmuz 2015 Cuma

Karnabahar Salatası Tarifi

Sizlerde eğer karnabaharı seviyorsanız her şekilde sunmalısınız sofranızda

Açıkçası bizim evde yemeği ben hariç pek sevilmesede salatası beğeni ile tüketiliyor. 

Eee bende ne yapıyorum çok faydalı olan bu sebzeyi soframda salata olarak sunuyorum.
Nasıl mı yapıyorum:

 Öncelikle karnabaharları bi güzel ayıklıyorum. Yıkayıp tencereye yerleştiriyorum ve üzerine kaynamış sıcak su ilave ederek ocağa koyuyorum. Çok fazla haşlamanızı önermem. Dalları birbirinden ayrılmasın..
Diğer tarafta yogurt, sarımsak, bir-iki kaşık mayonez, tuz ile üzerine sos hazırlıyorum.
Haşladıktan sonra sebzemizi servis tabağına alıp hazırladığım sosu her tarafına gelecek şekilde döküp zeytinyağı gezdiriyorum.Sonrasında nane ve pul biber ile  servis ediyorum. 
Afiyetle...  

Benzer Konular : Köfteli Karnabahar Yemeği ve Karnabahar Salatası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...