15 Eylül 2015 Salı

Yolu Sevgiden Gecen İnsanların Bulusması



Güzel yürekli arkadaşım Rumeysanın Elleri Bir Organizasyon Düzenledi.
Antalyada yasayan ınstagram kullanıcıları buluşuyor.
Tüm içtenliğimle katılmayı arzu ediyordum. 
Çünkü instagramdan takip ettiğim 
kişileri orada görmek değişik bir duygu olmalıydı.
Buluşmamız  Sevgi dolu geçti.
Beni takip eden kişileri yüz yüze görme fırsatı buldum.
Bende daha önce ismini duyduğum
 fakat kendisiyle tanışmadığım bir çok yeni arkadaş tanıdım. 



Her biri ayrı hünerli bayanlar bir araya geldik ve güzel bir gün geçirdik.


İnstagramdan yazıştığım kişileri karşımda görmek beni ayrıca mutlu etti.



 Bu eşsiz Akdeniz manzarası karşısında yapılan sohbetlerde ayrı bir keyifliydi. 
Insana huzur veren bir manzara, masmavi bir deniz ve en mühimi samimi sohbet 

Güzel bir yemek ve çay ile sohbetimiz daha da keyifli oldu.

 

Çaylarımızın yanında tatlılarımızda By trilicedendi.
Frambuazlı, karamelli ve hindistan cevizli trilice çeşitleriyle sohbetimiz daha da tatlandı.
Bizimle birlikte olan By Triliçeyede teşekkürler.
 Her zaman ki gibi benim favorim Frambuazlı trilece oldu.



               Çaylar eşliğinde yapılan sohbetlerde çok keyifliydi.
 Birbirimizi yakından tanıma fırsatı bulduk.
            Sevgili Serap Oğuz Tan hanımla tanışmak 
beni çok mutlu etti. 
Birlikte nice güzel organizasyonlarda 
hep birlikte olmak dileğiyle...


 
  Antalya'nın güzel bayanları neşe içinde geçen buluşmadan mutlulukla ayrıldık. 
Rumeysanın elleri Mine arkadaşıma bu organizasyon için çok teşekkürler. 
Ne diyoruz yolu sevgiden geçen herkesle
güzel günlerde görüşmek üzere
Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...