16 Eylül 2015 Çarşamba

Minikler İçin Kahvaltı Seçenekleri


Çocuklar evdeyse ve benim kızım gibi kahvaltida peynir zeytin yumurta yemiyorsa 
her sabah acaba kahvaltiya ne hazirlarsam derdine dusuyorsaniz
 hepimiz için fikirler olsun istedim.
Kızım altı yaşında olmasına rağmen kesinlikle ekmek yediremiyorum. 
Çok nadir ekmek içi tüketiyor ya da tost yaparsam yiyor.
 Onun dışında kesinlikle yemiyor.
 Böyle olunca da kahvaltıdan bir süre sonra acıktım demeye başlıyor.
Şu sıralar çikolatalı ekmek yemeye de başladı.
 Belki de kötü bir alışkanlık ama mecburen bende hazırlıyorum.
4-5 aylıkken ek gıdalara başladığımız zaman da bile asla hiç bir tadı karışık yemedi.
 Herşeyi tek tek tadını karıştırma dan. Gerçekten ilginç bir kızım var. Bu değişik hali beni de yoruyor.
Sabah kahvaltısında onun için sürpriz tabak çeşitleri hazırlayıp sunduğum zaman bir ondan bir diğerinden derken karnını da doyurmuş oluyor. Bu durumda bende her anne gibi mutlu oluyorum.
Bende çocuklarım için hazırladığım kahvaltılık diye adlandırabileceğim menülerden örnekler sunuyorum. Sizlere de fikir olabilir..
Çıtır sosis ve sigara böreği

 
Patates kızartması ve bişi








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...