23 Temmuz 2015 Perşembe

Peynirli Kırma Börek Tarifi





Bugün kahvaltıya yapımı kolay lezzetli 

 peynirli kırma börek yaptım. 

Kolayca hazırlayıp sıcak sıcak servis yapabilir ve afiyetle yiyebilirsiniz. 

Malzemelerinde

 1 paket el acmasi yufka 

( yufkaların arasına sürmek için) 

1 yumurta, 

2 su bardağı kadar süt yoğurt karışımı, 

1/2 su bardağı sıvıyağ

 iç harcı.

 (arzunuza göre. Ben peynir kullandım.)

Yapılışı 
  • Her bir Yufkayı ortadan ikiye kesip, yarım parçayı tezgahın üzerine seriyorum. 
  •  Hazırladığım sıvı karışımdan sürüp Yufkayı kenarlardan 2-3 cm içe doğru katlıyorum.
  •  Sonrasında peynirli iç koyup uzun kenarlardan peynirin üzerini kapatıp ikiye katlıyor ve tepsiye diziyorum. 
  • Üzerine sıvı karışımdan sürüyorum. 
  • Susam, çörek otu serpiştirip fırına veriyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...