10 Kasım 2012 Cumartesi

RUHU ŞAD OLSUN ATAMIZIN (MUSTAFA KEMAL'İ ANLAMAK BU DEĞİL)


MUSTAFA KEMAL'İ ANLAMAK BU DEĞİL
MUSTAFA KEMAL ÜLKÜSÜ SADECE SÖZ DEĞİL !
Bırakın o altın yaprağı artık, bırakın rahat etsin anılarda şehitler
Siz bana, neler yaptınız ondan haber verin,
Hakkından gelebildiniz mi yokluğun, sefaletin ?
Bana buluşlar getirin bir daha, uygar uluslara eşit buluşlardan
Kuru söz değil iş istiyorum, siz anladınız mı ?
Uzaya Türk adını Atatürk kapsülüyle yazdınız mı ?

MUSTAFA KEMAL'İ ANLAMAK AVUNMAK DEĞİL
MUSTAFA KEMAL ÜLKÜSÜ SADECE SÖZ DEĞİL !

Hala acıklı ağıtlar dudaklarınızda hala oturmuş 10 Kasım'larda bana
ağlıyorsunuz
Uyanın artık diyorum, uyanın uyanın !
Uluslar fethine çıkıyor uzak diyarların
Beni seviyor ve eğer anlıyorsanız labaratuvarlarda sabahlayın, kahvelerde değil
Bilim ağartsın saçlarınızı, kitaplar
Ancak böyle aydınlanır o sonsuz karanlıklar

MUSTAFA KEMAL'İ ANLAMAK AĞLAMAK DEĞİL
MUSTAFA KEMAL ÜLKÜSÜ SADECE SÖZ DEĞİL !

Demokrasi getirmiştim size, özgürlüğü görüyorum ki hala aynı yerdesiniz, hiç
ilerlememiş
Birbirinize düşmüşsünüz, halka eğilmek dururken
Hani köylerde ışık, hani bolluk, hani kaygusuz gülen ?
Arayı kapatmanızı istiyorum uygar uluslarla bilime, sanata varılmaz rezil
dalkavuklarla
Bu vatan, bu canım vatan sizden çalışmak ister.
Paydos övünmeye, paydos savunmaya yeter yeter !

MUSTAFA KEMAL'İ ANLAMAK ALDATMAK DEĞİL !

(Halim YAĞCIOĞLU)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...