6 Aralık 2010 Pazartesi

ebegümeci ve pırasa kavurması


Efendim günaydııınnn:)
Sabah sabah bir enerji sormayın.
Enerjim yeni bir fotoğraf makim olmasından olabilir mi acaba:)

İnsanın kardeşi olması güzel şey, böyle ihtiyaç anında çıkıp iş bitiriyorlar:)

Fotoğraf makinem Pazar gecesi elime ulaştı kardeş tarafından.
Ama bir şeyler çekmem gerekli benim!
Gündüz işteyim çekemedim.
Ben de dün akşam masaya ebegümeci kavurmasını koyarken aldım elime makineyi ve çektim.
E gece olmasına rağmen fena çıkmadı, o halde hemen bloga koy bunu Figen.

Figen sabah ilk iş bloga ebegümeciyi ekler:)

Tarife gerek yok değil mi?

Ebegümeci alınır, 3-4 adet pırasa ile kavrulur, tatları daha iyi olsun diye de tuz ve karabiber ilave edilir ve pişince ocak kapatılır.
Afiyetle ve sağlıkla yenir.

Hepinize sevgiler …

Figen Karavaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...