23 Mart 2010 Salı

İZMİR Lİ BLOG YAZARLARI EL KALDIRSIN:)

İzmir de yaşayan İzmir'li Blog Yazarları
el kaldırsın! :)



Kimler var İzmir'de , kaç kişiyiz yeniden güncellemek istiyorum listemizi.

Bahar geldi bir İzmir Blog buluşması daha yapalım diyorum.
Geçen sene güzel buluşmalarımız oldu.

Ama ben İzmir'de daha fazla blog yazarı olduğunu biliyorum.
Haydi tanışamadığımız arkadaşlarımızı da tanıyalım bize ses verin:)

BAŞKA KİMLER VAR
İZMİR DE YAŞAYAN
BLOG YAZARI?

Katılmayı düşünen arkadaşlarımızın dikkatine!

Sizi de BULUSMA Konulu mail zincirine ekleyebilmem için aşağıda yazılı adresten bana mail atmanız yeterli olacaktır.

figenkaravas@gmail.com

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...