3 Mart 2008 Pazartesi

tursulu kereviz salatasi



Merhaba

Kis sebzelerinde en cok sevdigim kerevizdir diyebilirim ama evde pek cok pisiremiyorum.
Kayinanne kokusunu sevmiyor, esim lezzetini sevmiyor. Ben her cesit kereviz lezzetlerini severek yiyorum firsat buldukca.
Koku olmasin diye kereviz salatasini yapar oldum daha cok.

Yapimi kolay, lezzeti guzel bir salata.
Amerika'da yasadigim donemlerde kerevizi kok olarak bulmam zordu, cok nadir bulabiliyordum. Fiyati epey yuksek oluyordu.

Tarif cok basit:

3 adet kok kereviz soyulmus rendelenmis
1 su bardagi yogurt
1/2 su bardagi mayonez
1/2 limon suyu
tuz ve salatalik tursusu

Hazirlanisi:
Yogurt, mayonez, limon suyu ve tuzu once karistiralim.
Sonra rendelenmis kerevizi bu karisima dahil edelim.
Kucuk kucuk kestigimiz tursulari ilave edince salatamiz hazir oluyor.
Basit ve leziz bir salata.
Kereviz kokusundan sikayet eden yemekbiz dostlari icin.

Afiyet olsun.

Zeynep Tore.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...