4 Kasım 2007 Pazar

TATLI































Merhaba,
Bir çok arkadaşım bir bankanın bölge müdürlüğüne ait cafe yi işlettiğimi biliyordu.

Cafe'yi Perşembe günü itibari ile kapattım.
Artık dışarıda yeni bir mekan açmayı düşünüyorum.
Önümüzdeki günlerde önce cafeyle ilgili yapılması gerekli son muhasebesel işlemler var onları bitireceğim. Bu arada cafedeki tüm eşyalar eve geldiği için evi yeniden düzenlemem gerekiyor ki bu konu beni oldukça sıkıyor, evin her yerinde esyalar var, çok işim var çok:)

Umarım gönlüme göre bir yer açabilirim, hayırlısı ile..

Cafe den gelen gıdaları yavaş yavaş tüketmem gerekiyor, ben de hemen paketler içinde mutfağın ortasında duran kedili biküvilerden bir şeyler yapmaya karar verdim.
Profiterolü ailecek çok seviyoruz. Bu sebeple kedidili bisküvileri profiterol kreması ve çikolata sosu ile birleştirdim. Hem beni çok yormayan fazla vaktimi almayan bir tatlı oldu, hem de paketlerden 2 tanesini kullanmıs oldum :)

Ama tatlı için bir isim bulamadım.
Siz nasıl isimlendirirseniz artık:)

Tadı mı ? Oldukça iyi, profiterolün kedidili olan versiyonu desem :)

Malzemeler

2 paket Kedidili Bisküvi
1 paket hazır Çikolata Sos


Kreması için;

1 kg. süt
6 YK un
10 YK şeker
100 gr. Margarin
Vanilya

Yapılışı



  1. Kedidili bisküvileri süte batıralım ve büyük kare borcama bir kat dizelim.
  2. Krema malzemelerinin hepsini karıştırıp pişirelim, sıcakken bisküvilerin üzerine dökelim.
  3. Kremanın üstüne bir kat daha sütle ıslatılmış bisküvi dizelim.
  4. Diğer taraftan çikolata sosu tarifindeki gibi hazırlayalım.
  5. Soğumus olan kremalı bisküvilerin üzerine ince bir tabaka olarak sürelim.
  6. Kalan sosu serviste kullanmak üzere kaldıralım.

Tatlıyı mümkünse bir gece dolapta bekletelim, yok bizim gibi hemen yemek isterseniz de hiç düşünmeden alın servis yapın kendinize:) Servis yaparken, kestiginiz dilimin üzerine yeniden çikolata sos dökün böylece bol çikolata soslu tatlınız olmuş olur.

Hepinize afiyet olsun.

Figen Karavaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...