12 Kasım 2007 Pazartesi

Pudingli Kek



Cafe kapandı ama ben hala evde kalmaya alışamadım.
Geçen haftam sürekli dışarıda geçti.
Muhasebesel işlemler bitmedi henüz.
Bu haftaya da dışarıda başladım, yani cafede onca yoğunlukta bile daha planlıydım inanın. Ay ben nasıl alışacağım bu sürece bilmiyorum.

Neyse gelelim kek tarifimize.
Bu tarifi Ufuk’tan esinlenerek yaptım.
Daha önce buradaki tarifini yapmıştım. O da çok güzel olmuştu.
Geçen hafta evde kullanmadığımız puding vardı, ben de tarifi biraz değiştirerek pudingli yaptım. Sıvı yağ ile yapılıyor olması da güzel.

Kekin içine arzunuza göre zevkinize göre, damla çikolata, fındık veya ceviz ekleyebilirsiniz.

Yerken benim için de bir lokma alın, az kaldı diyetim bitmek üzere:)


Pudingli Kek

Malzemeler
• 3 yumurta
• Yarım su bardağı sıvı yağ
• 1 paket kakaolu puding ( toz olarak )
• Yarım su bardağı süt
• 2 su bardağı un
• 1 su bardağı toz şeker
• Kabartma tozu

Yapılışı
1. Klasik kek hazırlama sırasıyla başlıyoruz:) Şeker ve yumurtalar çırpılır.
2. Sıvılar eklenir, süt, sıvı yağ
3. Puding ve kabartma tozu karıştırılmış un elenerek eklenir.
4. Yağlanmış kek kalıbına malzeme dökülür ve 175 derece fırında yaklaşık 35 dk. Pişirilir.
5. Arzu ederseniz pişen kekin üzerine pudra şekeri serpilebilir.

Afiyet olsun
Figen Karavaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilis...